28/08/16 | L'biotica

12:13


Cześć ! Dziś przychodzę do Was z recenzją kilku produktów firmy L'biotica, które miałam okazje testować. Są to:
- serum przyśpieszające wzrost rzęs Active Lash
-szampon i odżywka Biovax 
- punktowe plasterki na wypryski


Zacznę od serum do rzęs. Producent pisze, że produkt pobudza wzrost rzęs, zapobiega ich wypadaniu i również ma działanie odżywcze. Co ciekawe serum można stosować również na brwi. 
Moje brwi bardzo szybko rosną i są dość gęste, więc produkt aplikowałam jedynie na rzęsy.  


Odżywkę nakłada się za pomocą pędzelka u nasady górnych rzęs. Mi aplikacja nie sprawiała żadnych problemów. Jedyne co mi przeszkadzało, to rzadka konsystencja serum, które nieraz spływało mi po pędzelku. 

Po miesiącu stosowania zauważyłam, że moje rzęsty są mocniejsze i mniej wypadają.  Jeśli chodzi o wzrost, to nie zauważyłam znaczącej różnicy. Zawsze miałam długie rzęsy, więc możliwe, że nie skupiłam się za bardzo na tym punkcie. Biorąc pod uwagę odżywienie, to jestem jak najbardziej zadowolona. 


I teraz przejdę do produktów, którymi jestem po prostu zachwycona. Są to szampon i odżywka do włosów z olejem arganowym, makadamia i kokosowym. Mam długie włosy i powiem szczerze, że utrzymanie ich w bardzo dobrej kondycji jest trudne. Jak zobaczyłam, że w paczce znajduje się szampon z odżywką to byłam trochę pesymistycznie nastawiona. Obawiałam się, że będę musiała napisać : " kolejne produkty do włosów, które dały tyle co nic", lub " odżywka zafundowała mi jedynie bardziej przetłuszczające się włosy, a szampon nie różni się niczym szczególnym od reszty". I tu mogę się wstydzić za z góry krytyczny osąd !

Stosowałam oba produkty na raz, więc napiszę o nich jako całości. Każdy wie jak stosuje się szampon, dlatego pominę ten punkt. Odżywkę natomiast należy wmasować we włosy i potrzymać 15 min lub dłużej. Do tego dołączony jest czepek, który wspomaga utrzymanie ciepła, dzięki czemu " substancje aktywne wnikają do wnętrza włosa". A dla mnie bardzo ważna sprawa- utrzymuje włosy i nie trzeba się martwić, że połowę odżywki wytrzemy w bluzkę. 
Jeśli chodzi o moją osobistą opinię dotyczącą tych produktów, to po trzech myciach zauważyłam już zmiany. Jakie? Bardzo istotne. Miałam gęstsze i bardziej puszyste włosy. Dostrzegłam również, że są bardziej lśniące i ten efekt udało mi się uzyskać wcześniej tylko jedną odżywką, więc jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. 
Dziś mogę powiedzieć, że moje włosy są odżywione, nawilżone i wygładzone. Wypadają , tak jak wypadały ( na szczęście w małym stopniu, czego chyba żadna z nas nie uniknie ), leczy wyglądają na dużo zdrowsze. Ja osobiście przez najbliższy czas nie zamierzam zrezygnować z tych produktów, ponieważ jestem bardzo zadowolona z ich działania.



Na sam koniec zostawiłam dla Was punktowe plasterki na wypryski. Miałam okazje już wcześniej testować podobne plasterki innej firmy i byłam bardzo zadowolona. Na tych również się nie zawiodłam. W opakowaniu jest 36 sztuk i jak widzicie na zdjęciu, są one w dwóch wielkościach.

Plasterek należy nakleić na umytą, wysuszona skórę i zostawić na 8-10 godzin. Najlepiej robić to na noc, nie ma nawet takiej opcji, żeby odpadły. Każdej z nas, raz na jakiś czas pojawi się nieproszony "gość" na twarzy, dlatego warto mieć te plasterki w swojej kosmetyczce. Ja na drugi dzień mam bardzo delikatny ślad, który bez problemu można zakryć i nie trzeba się przejmować wypryskiem.


A teraz mam pytanie do Was. Czy używałyście wyżej pokazane produkty L'biotica? Jeśli tak, to chciałabym wiedzieć jakie są Wasze opinie.


5 komentarze

  1. U mnie kosmetyki do włosów tak samo świetnie się sprawują. Miałam wersję z keratyną i bardzo długo stosowałam. :) Innych produktów nie stosowałam. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki do włosów tej marki są genialne. Co do odzywek, serum do rzęs, brwi itp, niezbyt one mnie przekonują...

    OBSERWUJĘ i oczywiście zapraszam do siebie:
    http://dastiinastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobre jest to serum do rzęs, faktycznie szybciej rosną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam ich linię kosmetyków do włosów, serum też bardzo chętnie wypróbuję bo słyszałam o nim same dobre rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. To serum do rzęs jest cudowne - nie drażni oczu, dobrze się wchłania i widać efekty. Plus to ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń


Kontakt

kornblog@vp.pl