26/12/2015- Mini haul

20:01





Dzisiaj przygotowałam dla Was mały haul zakupowy- troszkę inaczej niż zawsze. Niby mrozów nie ma, ale temperatura i tak nie zachęca mnie do paradowania bez kurtki, żeby zrobić zdjęcia stylizacji.
 Wracając do tematu notki, w trakcie przedświątecznych zakupów kupiłam nie tylko prezenty dla bliskich, ale również jakieś drobiazgi dla siebie. Na początku wyglądało to na prawdę źle, ponieważ więcej kupiłam sobie rzeczy, niż prezentów, które miałam w planie nabyć dla rodziny. Nie wiem czy też tak macie, ale u mnie sytuacja powtarza się co rok, przez co, przed samymi świętami biegam jak głupia po sklepach bo dla kogoś jeszcze zabrakło prezentu. 

W trakcie tego przedświątecznego szału zakupowego w moje posiadanie wpadło kilka fajnych rzeczy:
  • Śliczne doniczki z Ikei- kupiłam jedną szarą i dwie białe 
  • Żółte miniaturki Gwiazdy Betlejemskiej


  • Woski do kominka Yankee Candle: honey glow, fireside treats i pain au raisin
Jakie są Wasze ulubione zapachy, które możecie polecić?




  • Szczotka Tangle Teezer
Słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii i w końcu ją kupiłam. U mnie sprawdza się rewelacyjnie, więc jak najbardziej ją polecam.




  • Case na telefon z motywem gazety





8 komentarze

  1. Clean cotton, bardzo lubię taki zapach wosku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.bardziejmilo.pl/2015/11/104-moj-may-zbiorek-yankee-candle.html <- tutaj o woskach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you for very nice and interesting the information, may be useful

    OdpowiedzUsuń
  4. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam identyczną szczotkę Tangle Teezer, sprawuje się spoko, ale jak na taki szał w internecie spodziewałam się czegoś jeszcze lepszego. :D
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń


Kontakt

kornblog@vp.pl